Od 18 września tworzyłem grę…

Od 18 września tworzyłem grę…

Od 18 września tworzyłem grę o nazwie roboczej Pirate’s Keel. Nad projektem spędziłem 55 dni, w tym 45 pracy, a dziś została wydana więc przychodzę się pochwalić ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

pokaż spoiler co do nazwy to zepsułem, bo keel to staroangielskie określenie na łódź, ale dziś znaczy co innego xD oh well.

Gra nie wygląda najlepiej to prawda, nie jest to alternatywa dla Sea of Thieves ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale chciałem zrobić taki przyjemny arcade pływania łodzią i napierniczania w inne łodzie gdzie nie spędzę godzin nad dogrywaniem jak najładniejszej grafiki.

Plany na przyszłość to przede wszystkim wprowadzenie lokalnego i sieciowego multi. W zasadzie, ta gra miała od początku opierać się na multiplayerze, ale gdybym zaczął nad tym dłubać od zera, czas produkcji byłby dłuższy, o wiele. Więc wersja 0.2 wprowadzi lepszy input i bazę pod lokalne multi, oraz szereg poprawek, w tym wymianę tego horrendalnego menu opcji.

Co jest specjalnego w tym projekcie, to jest to to, że od początku chciałem by jak największa jego część była open source. Także, bierzcie i korzystajcie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niestety, nie da się mieć ciastko i zjeść ciastko, więc wszystkie assety z unity asset store zostały wyrzucone w publicznym repo. Linki do nich są w odpowiednim pliku i to wszystko co mogłem z tym zrobić, bo defaultowa licencja z asset store nie pozwala mi ich umieścić i musiałbym się każdego pytać o pozwolenie. Z drugiej strony zaoszczędzę na transferze github lfs ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Link do gierki, gra dostępna jest na PC: https://checkenginestudios.itch.io/pirates-keel . W linku macie też odnośnik do githuba czy roadmapy na trello.

Wymagany jest póki co kontroler kompatybilny z xboxem, ze względu pokopania przeze mnie nowego input systemu, naprawię to ASAP.

Mój tag, można obserwować, będę rzucał co jakiś czas jakimś devlogiem : #bordogamedev

#gamedev #gry #unity #unity3d


Comments are closed.